LP 29.mai 2012

I går fant jeg ut at jeg skulle filme litt av treninga, ble fri ved foten, en liten hals og fremadsendinga. På første tilbakestrekket mot kameraet på fvf går jeg veldig skjevt med vilje. På de resterende strekkene, vel.. der går jeg vist skjevt uansett. Virkelig noe å være litt bevist på. Hun faller litt ut der et sted, men det var en feilkommando fra meg. På halsen har vi jobbet mest med å starte opp, og å holde halsen. Nå må vi jobbe litt mer med stilleperiodene før/etter. Og fremadsendinga kommer seg. Hun trekker litt mot kameradamen på tilbaketuren og kunne selvfølgelig hatt bedre  fart inn igjen. Jeg belønner henne på første fvf strekket på tilbaketuren, derfor litt ekstra uro der. Jeg har minimalt med trenings motivasjon for tiden, så treningene blir bare hips om haps. Har vel trent lydighet 0-1ganger i uken de siste månedene. Til tider har det vært mer 0 enn 1. Blir veldig lite fornuftig trening og fremgang med det, heller mer vedlikehold av det lille vi kan. Verdensmestere blir vi ikke med dette ;-)

 

 

Leave a comment

30 May, 2012 · 4:49 pm

Leave a comment